دوشنبه 1 دي 1393   22:54:19
پنجشنبه 3 تير 1389
گمرك غرب تهران
1-    انواع خدماتي كه انجام مي دهد شامل صادرات (فرش و غيرفرش) ،‌واردات ، ترانزيت و قاچاق.
2-    مقررات مورد عمل مذكور شده در قبل.
3-    نصب تابلوهاي راهنما در مورد نحوه گردش كار در محل استقرار واحدها و شرح گردش كار در محل استقرار واحدها و شرح گردش كار مخصوصأ در واحدهاي صادرات و ترانزيت .
4-    مشخصات پرسنل و سمت و مسئوليت آنها برروي ميز كار نصب شده است.
5-    از طرح آسيكودا استفاده ميشود . اخذ ISO9002 مديريت كيفيت در بخش صادرات
6-    تابلوي راهنما و عنوان واحدها در محلهاي مناسب نصب گرديده است . 2 راهنما يكي بدو ورود به محوطه گمرك و انبارهاي عمومي گمرك و ديگري بدو ورود به ساختمان گمرك.
7-    تلفن شماره 6258124 در اختيار ارباب رجوع براي تماس با مديريت در نظر گرفته شده است.
8-    تدوين منشور اخلاقي رعايت شده است.
9-    فضاي مناسب جهت استقرار ارباب رجوع در نظر گرفته شده است.
10- نظر سنجي انجام شده است . ضمنأ با تهيه نمودارهاي آماري عملكرد خود را مورد بررسي قرار داده است.
     11 ـ صدور دستورالعملهاي متعدد جهت تسريع در خدمت رساني به ارباب رجوع مانند نمونه زير :
بسمه تعالي
شماره :             2389 
تاريخ :   25/ 01/1383
بخشنامه
قابل توجه مسئولين محترم دواير
با سلام
در جهت كاهش تشريفات اداري و حذف مراحل غير ضروري از تاريخ ابلاغ اين بخشنامه به استثناي موارد زير ، مابقي مكاتبات واصله به اين گمرك ، نياز به ارجاع از طريق اينجانب و معاونين محترم نداشته و پس از ثبت در دبيرخانه قابل اجرا خواهند بود:
1 ـ بخشنامه ها و دستورالعملهاي صادره از سوي گمرك ايران
2 ـ درخواست استرداد و رسيدگي به اعتراضات
3 ـ پاسخ مكاتبات انجام شده با واحدهاي ستادي
        شهلا تركماني
مدير كل گمرك غرب تهران
Copyright © 2010 The Islamic Republic of Iran Customs Administration - All rights reserved.
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (gomrokguest)

تمامي حقوق اين پورتال متعلق به گمرك جمهوري اسلامي ايران ميباشد
Powered By Sigma ITID.